fredag 20 november 2009

Ja, jag har konstiga drömmar!

Hade världens konstigaste dröm inatt. Jag har som sagt sett Johan Falkfilmerna under en väldigt koncentrerad period nu. Så jag drömde alltså om Frank Wagner! (som för övrigt är den enda vettiga människa i filmerna). Jag drömde att han bad mej att bli hans prinsessa som han kunde skämma bort och så. Det tackar man väl inte nej till? Inte jag iaf. Det visade sej då att Frank Wagner var min man David. Ännu bättre!
Vi skulle helt plötsligt träffa ngn slags maffialedare, hemma hos mina föräldrar. Fast i det hus där jag växte upp, i Storvreta. Hela min familj var hemma, ovetandes och sovandes. Jag nämnde dock för Julia som också var där att jag var rädd för den där maffiakillen, och vad han skulle kunna göra mot min familj. (Smart att träffas hemma då?! Nej, men i drömmar är saker och ting orealistiska).
Mamma hade bäddat så att jag och David skulle sova över, men jag bestämde mej för att åka hem till oss. Troligen för att stämningen var lite för spännande. Så ngn okänd man skjutsade mej hem. Men på vägen kom jag på att David var kvar hos mamma och pappa och skulle sova över där. Så jag ville vända, varav mannen blev rasande men vände ändå hemmåt.
Sen vaknade jag. Vad kan detta betyda?
Jag var iaf sådär lite extra kär i David när jag vaknade!;) Troligen för att han var sådär lite extra tuff och spännande i drömmen!

2 kommentarer:

  1. Haha! Jag jag vet den känslan när man vaknar! Lite läskigt samtidigt att någon kan få lite extra psykologiska plus, eller minus poäng i verkliga livet efter något man drömt!? Men roligt när de är pluspoäng till ens man ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, absolut! Det var ju som sagt rätt riktat den här gången=)

    SvaraRadera