torsdag 14 januari 2010

Tiden går..

Snart är ännu en jobbdag till ända. Dagarna går fort, trots att det är lugnet efter stormen på jobbet numera. Men snart är det mässa och nya grejor, då kommer våren igång på riktigt.
Igår kväll hade jag min kära vän Hanna på besök. Det blev lite mat och MASSA prat om man säger så. Jättekul när man väl ses, så då går samtalsämnena som på rullande band. Jag glömde t.o.m. bort att servera glassen jag köpt. Helt inne i annat. Tack Hanna, det gör vi om snart igen! Och förresten, grattis på bröllopsdagen. 4 år, det är helt sanslöst vad tiden går fort. Och den går ju bara fortare ju äldre man blir har jag hört.

4 kommentarer:

  1. Kul med mässa! Är det furniture fair?

    SvaraRadera
  2. Nej, det är Formex. Massa inredning m.m. Superkul!

    SvaraRadera
  3. Tack kära vän för en supermysig kväll! Håller med om att vi gör om det snart igen.

    SvaraRadera