onsdag 5 oktober 2011

Några sista ord...för nu!

Ja, som ni märker har mitt engagemang för bloggen svalnat rätt mycket och jag har bestämt mej för att inte lägga ut bilder på vår bebis här när den kommer. Jag och David kommer däremot att starta en ny blogg som blir privat, för att familj och de vänner som vill ska kunna följa vår lilla familjs vardag och utveckling. Om du är intresserad av det så får du gärna skriva din mailadress här i kommentarfältet, eller maila till c.marklund@live.se. Den här bloggen kommer självklart att finnas kvar och jag kanske kommer att ta upp den igen senare...who knows!? Men inom den närmsta framtiden kommer det inte att hända så mycket just här. Så tack så till alla som läst och kommenterat de här två åren!! Hoppas ni vill fortsätta följa oss på annan adress;)

11 kommentarer:

  1. Jag vill gärna följa er! Sådär i smyyyg :) Haha. Nej, men om du vill får du gärna lägga mig på listan clara.nursey@gmail.com KRÄM!

    SvaraRadera
  2. Absolut! Kul! Hör av mej på mail!

    SvaraRadera
  3. Jag vill :) lina@setc.nu
    Lycka till med allt nu! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag vill också! Lycka till! Kramar Stephanie (stephanie@missionsos.org)

    SvaraRadera
  5. Jag vill! :) emelie.wigsten@gmail.com
    Lycka till nu, snart har du din lilla bebis här :)

    SvaraRadera
  6. jag vill också! linda@liljeback.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill också om jag får... :)
    maery84@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Och jag med...kommer sakna din blogg annars:) becccy@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Clara.Salmonsson@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej Carolin!
    Jag skulle gärna vilja följa er, eklind_maria@hotmail.com

    SvaraRadera