torsdag 11 februari 2010

Torsdag idag!

Frukost: björnbärsyoghurt med musli och extra russin=)
Humör: Glad men ovanligt trött den här veckan. En aningens huvudvärk.
Planer: Äta upp min lunchlåda, jobba ett par timmar till, sen gå hem till min efterlängtade man. Laga god middag, dammsuga. Sen har David lovat att vara ledig ikväll och kolla på en film med mej!!
Lunch: Kycklingfilé med bulgur och sallad.
Läser: Inte så mkt, som vanligt. Bibeln, andaktsbok och bloggar.
Bästa: Att jag har det så bra! Jag har allt man behöver, och mer därtill. Få förunnat i denna värld.
Middag: Tog fram köttfärs ur frysen imorse, så jag får göra ngt med den. Några bra förslag?? Förutom köttfärssås och tacos!
Barn: Kommer när det kommer!
Väder: Har inte varit ut så mkt idag, men det var rätt kallt när jag gick till jobbet. Snön ligger kvar iaf.
TV-program: Ständigt dessa Vänner;)
Kom-i-håg: Livet ÄR underbart!!
Vill ha: Semester! (Ska faktiskt åka bort snart, bara jag och David! Blir myys!)
Dagens händelse: Sara är tillbaks på jobbet, efter ledig vecka. Alltid trevligt när hon är här!!
Dagens köp: Håller mej hårt nu. Ska däremot kika in lite på hm.com, brukar bli iaf ngt litet köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar