onsdag 17 februari 2010

Min onsdag i ord!

Är tyvärr väldigt förkyld nu. Inte kul. Har iaf varit ledig idag. Har hållt mej inne, förutom en sväng till affären. Tvätten är också avklarad. Det är svårt att bara vara hemma och koppla av, trots att man inte mår bra. Eller vad säger ni? Jag flyger omkring som en irrig höna här hemma och har hela tiden ngt i huvet som jag bara måste göra innan jag sätter mej ner en stund. Vet inte om det har med personlighet att göra? Eller att man är kvinna? Eller är det ärftligt?
Jaja, nu är mannen hemma, jobbandes framför datorn förvisso. Men hans närvaro gör mej lite lugnare iaf. Mat och disk är bortröjda. Så nu väntar jag bara på att han ska bli klar så vi kan titta på en film innan läggdags. Ska faktiskt ha lite onsdagsmys här, som jag förberedde i förbifarten tidigare idag;) Det är ju trots allt lillördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar