tisdag 24 augusti 2010

Goddagens!

Frukost: Blir nog havregrynsgröt! Är mättande och går fort att göra.
Humör: Glad! Lite trött konstigt nog, har sovit jättelänge! Kan det bero på vädret?;)
Planer: Ska träffa en mäklare idag för att kolla läget lite med vår lägenhet! Blir spännande! Sen ska jag tvätta och städa!
Lunch: Vet inte riktigt än..
Läser: Bibeln och blogg. Ps. Lilla boktipset!: Har läst 2 böcker av Martina Haag i sommar!! Läsvärt! Såå roliga!
Bästa: Att jag är ledig idag! Och att hösten är på ingång!!
Middag: Ska nog fixa ngt väldigt gott tills David kommer hem=)
Barn: Nope
Väder: Molnigt och ganska mörkt. Fick direkt höstkänslor när jag vaknade imorse!! (vilket är en bra sak)
TV-program: Kanske ngn rolig serie som går på dan som man aldrig ser annars för att man jobbar.
Kom-i-håg: ?
Vill ha: Ny soffa..
Dagens händelse: Mäklarbesöket tror jag!
Dagens köp: Inget idag vad jag vet. Möjligen mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar