lördag 14 augusti 2010

Sommarens fynd!

Kom på att jag inte visat sommarens fynd!
Svart fläkt i metall, sjukt snygg. 140 kr på en antikbutik i Strömstad.
Lampsladd som hänger i köket! Ska sätta i en ännu större glödlampa så fort jag kommer över en. Sladden är köpt på Granit, 139 kr.
Väldigt fin ikon. Syns inte här men den är målad med guld! Köpt på Kreta, typ 300 kr.

Fyndet jag är mest nöjd med! Nio band av en gammal utgåva av "Kunskapens Bok". Man kan läsa om allt möjligt allmänbildande=) Köpta på en klädbutik i Strömstad, hela 10 kr styck!! (alltså 90 kr totalt)! Och pengarna gick direkt till sjöräddningen! Rena rama rånet!! Men tjejen i kassan såg alltför frågande ut, när jag kom konkandes på dem, för att förstå vilket underpris det var. Hon undrade vad jag skulle ha dem till...? Hallå!! De blir skitsnygga i vårt svarta skåp!! Dah! Dagens ungdom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar