torsdag 7 oktober 2010

Torsdagens dagens!

Frukost: Knäckebröd med smör och ost, O´boy! (Hör och häpna! Inte varje dag man dricker det längre).
Humör: Känner mej riktigt glad och på gång faktiskt!
Planer efter jobbet: Träffa min kära vän Hanna för en promenad på Uppsalas finare sida (i regnet?), och ta en fika på ngt mysigt ställe!
Lunch: Currywok med nudlar.
Läser: Bibeln och bloggar. (still)
Bästa: Att man ändå är välsignad med så mycket som man tar för sjlvklart många gånger. T.ex. att jag är frisk, frälst, att jag har vatten i kranen, som går att dricka, elektricitet, att jag har ett hem, ett jobb jag trivs med, en man som älskar mej, familj, vänner etc. Listan kan göras oändlig!!
Middag: Får se. Det är lite upp till David eftersom att jag kommer hem senare ikväll. Jag har iaf tagit fram köttfärs ur frysen, så jag antar att han gör ngt med den!!?
Barn: Nej, men nu känns det länge sen jag träffade Jemima, Carl och Novalie faktiskt. Får lite abstinens, måste åka till syrran snart och gosa/busa med dem!!
Väder: Regn! Det bådar ju gott för promenaden vi planerat..not!
TV-program: Vet inte om det blir ngt. Kanske ngt avsnitt Vänner!
Kom-i-håg: Att göra en kom ihåg lista inför flytten. Adressändring etc.!!!
Vill ha: Hm..vilken nivå ska jag lägga det på idag?? Typ en chokladbit skulle sitta fint. (Kom inte på ngt brådskande eller väldigt viktigt just nu)..
Dagens händelse: Blir nog Daten med Hanna!
Dagens köp: ..kanske en chokladbit..(Nej Carolin! Onödigt!)
Dagens andakt:!

4 kommentarer:

  1. Låter som en mysig dag... :)

    Det blev påfyllning med vanlig mat efter en stund, du behöver inte oroa dig ;)

    SvaraRadera
  2. J, C och N saknar er oxå. Mamman har gått och tänkt idag att det känns länge sen. Kanske kan göra nåt åt det i helgen!? Observera att I`m back!! Efterlängtade internet fungerar! KRAMAR till er sålänge!

    SvaraRadera
  3. Tusen Tack för en supermysig kväll! Vi får ta den där promenaden när solen vill titta fram istället...

    SvaraRadera
  4. Lina: Vad bra;)
    Julia: Kul att du är tillbaka i cyberspace! Vi kommer gärna i helgen!! Lördag!?
    Hanna: Tack själv! Det är alltid mysigt att träffas!

    SvaraRadera