onsdag 10 november 2010

Onsdagens..

Frukost: Macka med skinka och en kopp te! (OBS! Mot halsont, som jag vaknade med imorse=(
Humör: Helt ok. Är grymt hängig i kroppen, sådär som man känner sej innan en stor förkylning bryter ut..men den vägrar jag att ta emot!!
Planer efter jobbet: Åka hem till vänner och prata lite!! Tillsammans med mannen, det blir bra!
Lunch: Falafel med couscous och tomatsalsa, direkt från frysen på Ica;)
Kläder: Grå jeans, svart kofta med silverskärp i midjan, svarta kängor. Silversmycken.
Bästa: Att jag har världens bästa familj!! Låter som en klyscha men det är faktiskt sant!! Jag skulle inte vilja byta familj med någon.
Middag: Vet inte än..
Barn: bor jag med nu..tre stycken underbara små människor!! Men de är inte mina egna tyvärr.
Väder: Slaskigt tror jag. Synd att inte snön får ligga kvar när det var så fint igårkväll!
TV-program: Blir nog inte så mycket idag faktiskt.
Kom-i-håg: Att byta blusen jag gav till Julia i present!!!
Vill vara: Frisk och kry!
Händelse: So far..nothing special..
Köp: Inte mkt...min frysta matlåda=)
Andakt: Klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar