onsdag 20 juli 2011

Italia!

Som sagt så har vi tillbringat 9 dagar av semestern i Pesaro, Italien. Tredje gången jag är där faktiskt. Och som pastalover måste jag säga att jag fullkomligt älskar Italien. Så för er som inte varit där ännu..vad väntar ni på? Ni kommer att uppleva fantastisk natur, underbara människor och makalös mat. Just go!
Här kommer lite bilder. Mestadels låg vi på stranden men inga bildbevis har vi därifrån. Tack och lov=) Gravid och 35 grader i skuggan = svullen. Det kommer dock lite fint som min man fotat när vi varit ute på vift på kvällarna..

Vår gata

Fin utsikt
Havet by night
En av alla små pittoreska gränder

Jag och David på date!

2 kommentarer:

  1. va mysigt,va fint..=)

    SvaraRadera
  2. Åh man blir liksom avslappnad bara av att se bilderna. Ni verkar ha haft det bra! =)

    SvaraRadera