tisdag 30 augusti 2011

20 000!!

Nu har jag passerat 20 000 besökare! Wow! Kul att ni kollar in här fortfarande! Fortsätt gärna!
Jag har funderat rätt mycket på hur jag ska göra med bloggen när mini kommit. Ja, hur vi ska göra med foton på honom/henne överhuvudtaget. Det är ju väldigt roligt att se bilder på bebisar och barn man känner och så, men samtidigt tycker jag att det inte känns helt självklart att lägga ut vad som helst. Ska inte vårt barn få välja själv hur mkt den vill vara offentlig? Eller bestämmer vi som föräldrar det? Vad tycker du? Vill gärna veta! För jag är tudelad. Tror att det kommer vara svårt att hålla sej sen när mini är här. Klart man vill visa för hela världen...men samtidigt vill jag bevara dens integritet. Kanske att man kan göra bloggen bara för vänner och familj! Att man måste få en inbjudan för att läsa. Hmm...eller så behåller jag bloggen som den är, med inredning och annat intressant som händer. Men det blir svårt att fylla den då eftersom mitt liv kommer fyllas med bebis, bebis och mera bebis...

2 kommentarer:

  1. sv: taack, visst är den?! :D

    SvaraRadera
  2. Att blogga om Alice är nått av de bästa ja gjort. Hon tycker redan att det är såå kul att kolla tillbaka på när hon va liten och vad vi gjorde. Vilken fantastisk dagbok man har egentligen ;) jätte kul för släkten långt borta att få hänga med oxå. Kram

    SvaraRadera