lördag 20 augusti 2011

Efterlängtade höst!











Har tappat bloggen lite på sistone. Vet inte om det beror på brist på inspiration, kommentarer eller tid. Kanske en blandning. Men nu kommer ett inlägg iaf. Om hösten!! Min favoritårstid!! Den är nämligen på ingång mina vänner, vare sej ni vill eller inte. Jag har väntat sen i maj så jag är lycklig!! Den här hösten blir på alla sätt speciell för min del. Jag jobbar endast två veckor till. Mitt jobb är bäst på hösten, när alla fina grejer kommer in, å det kommer jag minst sagt sakna. Sen ska vi få en liten bebis!!! Helt underbart att få mysa med den på hösten! Gå långa promenader med vagnen i höstlöven. Stanna på ngt fik och ta en kopp choklad. Nice! Inreda hemma, tända ljus, baka goda grejer! Vad mer behöver jag säga? Nej, just det! Hösten är bäst!

4 kommentarer:

  1. Nja... Håller väl kanske inte helt med dig men visst är det mysigt. Jorå. Vi pratade om dig igår, jag och Frida. Nu när du blir mammaledig kanske du vill haka på å luncha nån dag? Vi brukar ju hänga ibland... :-) kram

    SvaraRadera
  2. Håller med dig - hösten är verkligen supermysig! Men jag har kanske inte längtat efter den hela sommaren...
    Grattis till bäbisen, föresten! Kram!

    SvaraRadera
  3. Em: Jättegärna!! Jag är på. Jobbar ju bara 2 veckor till. Sen är jag hemma;)
    Marie: Tack så mkt!

    SvaraRadera
  4. Det har kännst lite konstigt att planera för hösten, på jobbet, och få reda på vad för roliga saker som ska komma in, men sen inte få vara där och fixa;)Men vi kommer väl ändå ha lite att fixa med. Har varit på semester i 3 veckor nu. Så det ska bli ganska skönt att komma hem och tvätta bebiskläder och sy lapptäcke!

    SvaraRadera