söndag 20 mars 2011

New York

Äntligen är vi i New York!!!
Det har absolut varit höjdpunkten på resan för min del.
Jag hade höga förväntningar när vi åkte och jag är helt såld!

Jag är lycklig!!


Jag och Petra på FIKA, ett svenskt café som finns här.
(Det var där vi hittade semlorna).
Frihetsgudinnan
Ground zero
Vapiano!! Ett stort plus! Jag och David hade en date där ikväll, sista kvällen i NY.
Imorgonkväll åker vi hemåt. Bye America, for now. NY - we will definitely see you again!
Alla därhemma, vi ses snart!!!

5 kommentarer:

  1. Ser att du passar in och stortrivs!! Saknar er, vilken bild på dig och P! Alltså, David är oxå söt.. Ni är lite galna dock, att ni letar upp svenskt i NY.. måste kommenteras. Ses snart fina vänner!!

    SvaraRadera
  2. Du anar inte hur sugen man kan vara på köttbullar med rödbetssallad, kanelbulle och riktigt kaffe (för dem som dricker det) när man ätit steak och french fries i en månad. Ses snart! Kram.

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar resa ni gjort! Älskar oxå bilden på dig och P! Och den på dig och David:) Jag måste säga att jag har saknat er lite, så jag är glad att ni snart är påväg hem! Mamma undrar när ni kommer och vem som hämtar er? Kram

    SvaraRadera
  4. Det är jag som hämtar dom! :-) Hanna

    SvaraRadera
  5. Kul att ni är hemma igen, ser fram emot att höra om resan och träffa er!!

    SvaraRadera